BlueStar
Monipuolista lomaa koko perheelle

Hyvä tietää La Blanche

Lisätietoja hotellista voit lukea tästä. Osa palveluista, kuten ilmastointi ja langaton internet, saattavat olla lisämaksullisia. Jos palvelusta peritään lisämaksu, se mainitaan erikseen. Yksityiskohtaisempaa tietoa löydät otsikoiden alta.

Arvioitu lentoaika: Helsingistä Bodrumiin (Milas) n. 3 t 50 min.
Lentokenttäkuljetus: Milas-Bodrumin lentokentältä ensimmäiseen hotelliin Turgutreisissä n. 1–1,5 tuntia. Näytä lisää

Milas-Bodrumin lentokentältä ensimmäiseen hotelliin Turgutreisissä n. 1–1,5 tuntia.

Maksullinen lentokenttäkuljetus on varattavissa ennakkoon matkavarauksen yhteydessä. Opas on vastassa lentokentällä, mutta ei tule mukaan bussiin.

Sulje

Blue Star -palvelut

Tutustu Play Hotelliin
Uusi ja upea Play Hotel -leikkitilamme 0–8-vuotiaille lapsille ja heidän vanhemmilleen, avoinna joka päivä.

Yhteisiä aktiviteetteja
Perheaktiviteetteja, joissa mm. ratkotaan arvoituksia ja vietetään yhteisiä rentoutumishetkiä. Aktiviteetteja järjestetään 5 päivänä viikossa.

Aamiaisjuhlat, Bamsejumppa ja Minidisko
Maailman Vahvin Nalle järjestää aamiaisjuhlat ja Bamsejumpan, jossa lapset voivat hyppiä kuin Pomppi ja hiiviskellä kuin Susi.

Minidisko muutamana iltana viikossa.

Lue lisää Blue Star -hotelleistamme »

Varaa vauvansänky ja lastenrattaat
Vauvansänky, maksuton, varattavissa etukäteen.

Kevyet lastenrattaat ja syöttötuoli, varattavissa etukäteen.

Palvelut - Osa palveluista lisämaksullisia

Vastaanotto 24 t
Hissi On
Kerroksia 4
Rakennettu 2006
Uusittu 2011
Jännite 220
Adapteria tarvitaan Ei
American Express On
MasterCard On
Diners On
Visa On
Ravintola On
Baari On
Kahvila Ei
Internetmahdollisuus On
Langaton internetyhteys On
Allasbaari On
Lastenallas On
Ulkouima-allas On
Sisäuima-allas On
Makea vesi Ei
Merivesi Ei
Lämmitetty uima-allas -
Allaspyyhe On
Kuntosali On
Kuntoilutila Ei
Tenniskenttä On
Sauna On
Poreallas On
Leikkikenttä Ei
Puhelin +90 -252 382 00 00
Osoite Bachelievler Cad. No:119, 48960 Turgutreis-Bodrum-Mugla, Turkey.

Huonetiedot - Osa palveluista lisämaksullisia

Puhelin huoneessa On
TV On
Satelliitti-tv Ei
Ilmastointi On
- keskuslämmitys Ei
- ilmalämmitys Ei
Kokolattiamatto On
Kahden hengen hotellihuone 31 m2
Superiorhotellihuone 37 m2
King size 180x200 cm
Parivuode 180x200 cm
Erillinen vuode 90x200 cm
Vuodesohva 90x190 cm
Lastensänky/pinnasänky (alle 2-v.) On

Etäisyys

Rantaan 50 m - 100 m
- hiekkaranta On
- kivikkoranta Ei
- kallioranta Ei
- koralliranta Ei
- soraranta Ei
Kävelymatka lentokenttäbussilta hotelliin 10 m
Tavarat kannetaan hotellille On
Keskustaan 1 km
Ruokakauppaan -
Ostoksille 1 km
Pankkiautomaatille -

Internet

Maksuton langaton internet koko hotellin alueella, myös huoneissa.
Internetnurkkaus, n. 3,50 e/t.

Huoneet

– Kahden hengen hotellihuone 2–3 hengelle. Osasta merinäköala tai allasnäköala.
– Kahden hengen hotellihuone 2–4 hengelle.
– Perhehuone 2–4 hengelle, makuuhuone ja yhdistetty makuu-/olohuone.

Kaikissa huoneissa on kylpy/suihku ja wc, hiustenkuivain, puhelin, satelliitti-tv, ilmastointi, minibaari sekä parveke.

Osassa parivuode. Siivous: 7 krt/vk.

Lisätietoja

Rakennettu/uudistettu: 2006/2011. 362 huonetta.

Maksuton tallelokero.
Allaspyyhkeitä lainattavissa.
Hotellin iltaesitysten äänet saattavat tuntua häiritseviltä joissain huoneissa.

Ranta-alue, paikallisliikennettä. Paikallinen luokitus: *****.

All Inclusive

Ruoka ja juoma
Aamiainen, lounas ja päivällinen pääravintola Gardenyan noutopöydästä ruokajuomineen (paikalliset viinit, oluet, virvoitusjuomat tai kivennäisvesi).

Aamiainen klo 7.00–10.00. Myöhäisempi aamiainen klo 10.00–10.30.
Lounas klo 12.30–14.30.
Päivällinen klo 19.30–21.30.

All Inclusiveen sisältyy yksi käynti/ravintola/oleskelu hotellin kolmessa à la carte -ravintolassa (turkkilaisessa, aasialaisessa ja välimerellisessä), pöytävaraukset vastaanotosta (rajoitettu määrä paikkoja).

Välipalat ja jäätelö
Välipaloja ja yksinkertaisia ruoka-annoksia Sardunya-baarista klo 11.00–18.00. Jäätelöä on tarjolla aterioiden yhteydessä noutopöytäravintolassa.

Iltapalaa pääravintola Gardenyassa klo 24.00–01.00.

Baaritarjoilu

Paikallisia alkoholijuomia, viiniä, olutta, virvoitusjuomia sekä kivennäisvettä, baaritarjoilu (tietyissä baareissa / tiettyinä aikoina). Hotellissa on 5 baaria. Lobbybaari Gardenya on avoinna kellon ympäri.

Urheilu ja viihde
Tennis, pingis ja rantalentopallo.
Sauna, hamam ja sisäuima-allas.
Viihdeohjelmaa joka ilta.
Kansainvälinen lastenkerho.

Lisätietoja
Ravintolan ja baarien aukioloajoista tiedotetaan tarkemmin hotelliin saavuttaessa. Osa aktiviteeteista maksuttomia vain tiettyinä aikoina. All Inclusiven sisältö saattaa muuttua kauden aikana.

Palvelemme: Opas tavattavissa hotellilla

Oppaamme on tavattavissa hotellissa ja vastaa kysymyksiin parina päivänä viikossa. Tapaamisajat löydät hotellikansiostamme, joka on hotellisi vastaanottotiloissa. Muina aikoina tavoitat oppaat tekstiviestillä tai soittamalla. Guide Online -palvelu on avoinna joka päivä klo 8–20, jolloin vastaamme tekstiviesteihin tunnin sisällä.

Lisäksi:

  • Tapaat oppaamme aina lentokentällä saapuessasi lomalle ja lähtiessäsi paluulennolle.
  • Kiireellisissä asioissa, esimerkiksi sairastapauksissa, tavoitat myös Finnmatkojen henkilökuntaa ympäri vuorokauden päivystävästä puhelimesta, jonka numeron saat saapuessasi lomakohteeseen.

Finnmatkojen paras ympäristövalinta

Monet pienet ja suuret yksityiskohdat tekevät Blue Starista hyvän valinnan sinulle, joka kannat huolta ympäristöstä. Hotelli on ympäristösertifioitu kansainvälisen ISO 14001 -standardin mukaisesti ja hotellissa pyritään jatkuvasti vähentämään hotellin vaikutuksia ympäristöön.

ISO 14001 on ympäristösertifioinneista arvostetuin ja käytetyin.  Haluttu ISO 14001 -sertifiointi osoittaa, että hotellissa täytetään monet ympäristön suojelun erikoisvaatimukset ja pysytään jatkuvasti ajan tasalla ympäristön hyväksi työskentelemisessä. Tätä kontrolloidaan vuosittain tehtävillä ulkopuolisilla ympäristötarkastuksilla.

ISO 14001 edellytysten lisäksi hotelli seuraa Finnmatkojen kestävän kehityksen suunnitelmaa, jonka tavoitteena on vähentää kemikaalien käyttöä, lajitella jätteet sekä aikanaan saavuttaa hotellissa hiilidioksidineutraalisuus.

Hotellin asiakkaana sinulla on mahdollisuus ympäristökuormituksen vähentämiseen. Ilmastointi kuluttaa paljon sähköä, joten käytä ilmastointia vain silloin, kun se on todella tarpeellista ja noudata ohjeistusta. Voit auttaa myös rajoittamalla jätteen määrää ja huolehtia sen päätymisestä oikein hotellin lajittelujärjestelmään. Hotellin henkilökunta sekä oppaamme kertovat mielellään lisää hotellin ympäristötyöskentelystä.


Esimerkkejä hotellin ilmasto- ja ympäristötoimenpiteistä:

  • Automaattinen valaistuksen sammuttaminen huoneesta poistuttaessa
  • Siirtyminen LED- tai matalaenergialamppuihin
  • Jätteiden lajittelu kierrätyksen tehostamiseksi
  • Koko hotellin henkilökunta saa säännöllisen koulutuksen ympäristöasioihin
  • Hotellilla on ympäristöjohtamisen järjestelmä, joka seuraa ympäristövaikutuksia
  • Päivittäinen kontrolli ja jatkuva sähkön-, veden- ja lämmönkulutuksen säätely
  • Korvataan fossiiliset, uusiutumattomat energialähteet (esim. öljy tai kaasu), uusiutuvilla energialähteillä (esim. aurinko ja tuuli)
  • Käytetään hyväksyttyjä puhdistusaineita ja mahdollisimman vähän kemikaaleja
  • Minimoidaan kloorin käyttöä altaissa ja korvataan se suolalla
  • Yksityiskohtaiset toimintasuunnitelmat ilmastoon ja ympäristöön kohdistuvien vaikutusten vähentämiseksi