Edullinen vaihtoehto
Lomakohteen edullisin

Hyvä tietää Best Western Ban Ao Nang Resort

Lisätietoja hotellista voit lukea tästä. Osa palveluista, kuten ilmastointi ja langaton internet, saattavat olla lisämaksullisia. Jos palvelusta peritään lisämaksu, se mainitaan erikseen. Yksityiskohtaisempaa tietoa löydät otsikoiden alta.

Arvioitu lentoaika: Helsingistä Phuketiin, meno n. 10 t 450 min.ja paluu n. 11 t 45 min. TAI Helsingistä Krabille meno n. 10 t 50 min. ja paluu n. 11 t 50 min.
Lentokenttäkuljetus: Kuljetus Krabin lentokentältä ensimmäiselle hotellille Ao Nangissa kestää n. 30–40 min. Kuljetus Phuketin lentokentältä Ao Nangiin n. 3 tuntia. Kuljetus Phuketista Ao Nangiin sisältää yleensä lyhyen tauon. Näytä lisää

Kuljetus Krabin lentokentältä ensimmäiselle hotellille Ao Nangissa kestää n. 30–40 min. Kuljetus Phuketin lentokentältä Ao Nangiin n. 3 tuntia. Kuljetus Phuketista Ao Nangiin sisältää yleensä lyhyen tauon.

Maksullinen lentokenttäkuljetus on varattavissa ennakkoon matkavarauksen yhteydessä. Opas on vastassa lentokentällä, mutta ei tule mukaan bussiin.

Yhdistelmämatka
Jos varaat yhdistelmäloman sisältyy kuljetus hotellien välillä ainoastaan silloin, kun olet varannut lentokenttäkuljetuksen etukäteen. Kuljetus hotellien välillä tapahtuu minibussilla tai saarille minibussilla ja lautalla.

Mikäli olet varannut omatoimiloman (ilman Finnmatkojen järjestämää majoitusta) osana yhdistelmälomaa, eivät omatoimiloman aikaiset kuljetukset sisälly hintaan.

Sisäänkirjautuminen hotelliin

Hotellivuorokausi alkaa kansainvälisten hotellimääräysten mukaan yleensä noin klo 15, mihin asti huoneita voidaan siivota. Varaudu siihen, että jos hotelliin saavutaan aamupäivällä tai puoliltapäivin, voit joutua odottamaan huoneesi siivousta joskus useammankin tunnin.

Sulje

Palvelut - Osa palveluista lisämaksullisia

Vastaanotto 24 t
Hissi Ei
Kerroksia 3
Rakennettu 1994
Uusittu 2011
Jännite 220
Adapteria tarvitaan Ei
American Express On
MasterCard On
Diners Ei
Visa On
Ravintola On
Baari Ei
Kahvila Ei
Internetmahdollisuus On
Langaton internetyhteys On
Allasbaari On
Lastenallas On
Ulkouima-allas On
Sisäuima-allas Ei
Makea vesi On
Merivesi Ei
Allaspyyhe On
Kuntosali Ei
Kuntoilutila Ei
Tenniskenttä Ei
Sauna Ei
Poreallas Ei
Leikkikenttä Ei
Puhelin 66 -75-63 70 71-4
Osoite Moo 2, Aonang, Krabi, 8100, Phuket, Thailand

Huonetiedot - Osa palveluista lisämaksullisia

Puhelin huoneessa On
TV On
Satelliitti-tv On
Ilmastointi On
- keskuslämmitys Ei
- ilmalämmitys Ei
Kokolattiamatto Ei
Kahden hengen hotellihuone 28 m2
King size 150x190 cm
Erillinen vuode 110x190 cm
Taitettava lisävuode 90x200 cm
Lastensänky/pinnasänky (alle 2-v.) On

Etäisyys

Rantaan 150 m - -
- hiekkaranta On
- kivikkoranta Ei
- kallioranta Ei
- koralliranta Ei
- soraranta Ei
Kävelymatka lentokenttäbussilta hotelliin -
Tavarat kannetaan hotellille On
Keskustaan 50 m
Ruokakauppaan 0 m
Ostoksille 50 m
Pankkiautomaatille 20 m

Internet

Maksuton langaton internetyhteys vastaanottoalueella.

Internetnurkkaus vastaanottoalueella n. 5 e/tunti.

Huoneet

Kahden hengen hotellihuone 2–3 hengelle. Kaksi alle 12-vuotiasta voi jakaa lisävuoteen.

Kaikissa huoneissa on suihku ja wc, hiustenkuivain, puhelin, satelliitti-tv, vedenkeitin, minibaari, ilmastointi sekä parveke, maatason alapuolella oleva maaparveke tai maaterassi.

Osassa parivuode.

Siivous 7 krt/vk.

Lisätietoja

Rakennettu/osittain uudistettu: 1994/2011. 111 huonetta. Maksuton tallelokero.

Allaspyyhkeitä lainattavissa.

*Rajattu osa isossa altaassa.

**Tarkoittaa allasbaaria.

Alueella korkeuseroja. Läheisten ravintoloiden äänet voivat häiritä. Pieni taajama, paikallisliikennettä. Paikallinen luokitus: ***.

Palvelemme: Opas tavattavissa hotellilla

Oppaamme on tavattavissa hotellissa ja vastaa kysymyksiin parina päivänä viikossa. Tapaamisajat löydät hotellikansiostamme, joka on hotellisi vastaanottotiloissa. Muina aikoina tavoitat oppaat tekstiviestillä tai soittamalla. Guide Online -palvelu on avoinna joka päivä klo 8–20, jolloin vastaamme tekstiviesteihin tunnin sisällä.

Lisäksi:

  • Tapaat oppaamme aina lentokentällä saapuessasi lomalle ja lähtiessäsi paluulennolle.
  • Kiireellisissä asioissa, esimerkiksi sairastapauksissa, tavoitat myös Finnmatkojen henkilökuntaa ympäri vuorokauden päivystävästä puhelimesta, jonka numeron saat saapuessasi lomakohteeseen.