BlueStar
Monipuolista lomaa koko perheelle

Hyvä tietää Viva Palmanova

Lisätietoja hotellista voit lukea tästä. Osa palveluista, kuten ilmastointi ja langaton internet, saattavat olla lisämaksullisia. Jos palvelusta peritään lisämaksu, se mainitaan erikseen. Yksityiskohtaisempaa tietoa löydät otsikoiden alta.

Arvioitu lentoaika: Helsingistä Mallorcalle n. 4 t 15 min.
Lentokenttäkuljetus: Kuljetus lentokentältä ensimmäiseen hotelliin Palma Novassa kestää n. 30 minuuttia. Näytä lisää

Kuljetus lentokentältä ensimmäiseen hotelliin Palma Novassa kestää n. 30 minuuttia.

Maksullinen lentokenttäkuljetus on varattavissa ennakkoon matkavarauksen yhteydessä. Opas on vastassa lentokentällä, mutta ei tule mukaan bussiin. Polkupyöriä ja purjelautoja voi kuljettaa bussissa, mikäli on tilaa. Pyörän kuljetus n. 15 e/pyörä/meno-paluu ja purjelaudan kuljetus n. 21 e/lauta/meno-paluu.

Sulje

Blue Star -palvelut

Tutustu Play Hotelliin
Uusi ja upea Play Hotel -leikkitilamme 0–8-vuotiaille lapsille ja heidän vanhemmilleen, avoinna joka päivä.

Yhteisiä aktiviteetteja
Perheaktiviteetteja, joissa mm. ratkotaan arvoituksia ja vietetään yhteisiä rentoutumishetkiä. Aktiviteetteja järjestetään 5 päivänä viikossa.

Aamiaisjuhlat, Bamsejumppa ja Minidisko
Maailman Vahvin Nalle järjestää aamiaisjuhlat ja Bamsejumpan, jossa lapset voivat hyppiä kuin Pomppi ja hiiviskellä kuin Susi.

Minidisko muutamana iltana viikossa.

Lue lisää Blue Star -hotelleistamme »

Varaa vauvansänky ja lastenrattaat
Vauvansänky, maksuton, varattavissa etukäteen.

Kevyet lastenrattaat ja syöttötuoli, varattavissa etukäteen.

Palvelut - Osa palveluista lisämaksullisia

Vastaanotto 24 t
Hissi On
Kerroksia 1 / 4
Rakennettu 1992
Uusittu 2001
Jännite 220
Adapteria tarvitaan Ei
American Express On
MasterCard On
Diners On
Visa On
Ravintola On
Baari On
Kahvila Ei
Internetmahdollisuus On
Langaton internetyhteys On
Allasbaari On
Lastenallas On
Ulkouima-allas On
Sisäuima-allas On
Makea vesi On
Merivesi Ei
Allaspyyhe On
Kuntosali Ei
Kuntoilutila On
Tenniskenttä Ei
Sauna On
Poreallas On
Leikkikenttä On
Puhelin 34 -971 68 12 51.
Osoite Avenida Ca's Sabones s/n, 07181 Palma Nova, Mallorca, Spain.

Huonetiedot - Osa palveluista lisämaksullisia

Puhelin huoneessa On
TV On
Satelliitti-tv On
Ilmastointi On
- keskuslämmitys Ei
- ilmalämmitys On
Kokolattiamatto Ei
Yksiö 25-32 m2
Kaksio 40 m2
Erillinen vuode 90x200 cm
Vuodesohva 80x200 cm
Lastensänky/pinnasänky (alle 2-v.) On

Etäisyys

Rantaan 450 m
- hiekkaranta On
- kivikkoranta Ei
- kallioranta Ei
- koralliranta Ei
- soraranta Ei
Kävelymatka lentokenttäbussilta hotelliin 20 m
Tavarat kannetaan hotellille Ei
Keskustaan 300 m
Ruokakauppaan 343 m
Ostoksille 400 m
Pankkiautomaatille 232 m

Internet

Maksuton langaton internet vastaanoton alueella ja huoneistoissa.
Internetnurkkaus n. 1 e/10 min.

Huoneistot

– Kaksio 2–4 hengelle, makuuhuone ja olohuone, parveke tai maaparveke, osasta näköala altaalle tai puutarhaan.
– Kolmio 4–6 hengelle, 2 makuuhuonetta ja olohuone, parveke tai maaparveke ja näköala puutarhaan.
– Superiorkaksio 2–4 hengelle, makuuhuone ja olohuone, maaterassi, omat aurinkokalusteet ja näköala uima-altaalle.
– Superiorkaksio 2–4 hengelle, makuuhuone ja olohuone, parveke, kattoterassi, omat aurinkokalusteet, jacuzzi ja näköala uima-altaalle. Portaat kattoterassille.

Kaikissa huoneistoissa on keittosyvennys, mikroaaltouuni, kahvinkeitin, vedenkeitin, leivänpaahdin, kylpy/suihku ja wc, hiustenkuivain, puhelin, satelliitti-tv ja ilmastointi. Siivous 5 krt/vk.

Lisätietoja

Rakennettu/osittain uudistettu: 1992/2001. 194 huoneistoa.

Tallelokeron takuumaksu n. 7 e/vk.
Allaspyyhkeitä lainattavissa panttia vastaan.
Asiallinen pukeutuminen päivälliselle: miehillä pitkät housut.
Jokaisessa seurueessa tulee olla vähintään yksi 18 vuotta täyttänyt henkilö.
Hotellin sisäuima-allas on avoinna harvoin.

Esikaupunkialue, paikallisliikennettä. Liikenne ja hotellin oma viihdeohjelma voivat häiritä joissakin huoneistoissa asuvia. Paikallinen luokitus: ****.

All Inclusive

Ruoka ja juoma
Noutopöytäaamiainen, à la carte -lounas ja noutopöytäpäivällinen ruokajuomineen (paikallinen viini, olut, virvoitusjuomat tai kivennäisvesi). Päivällisellä erikoisteema kaksi kertaa viikossa, esim. meksikolainen tai italialainen.

Paikalliset ja kansainväliset alkoholijuomat, viini, olut, virvoitusjuomat ja kivennäisvedet; baaritarjoilu klo 10.30–23.30 (erikseen ilmoitettavissa baareissa/ilmoitettavina aikoina).

Hedelmiä ja voileipiä klo 10.30–23.30. Kakkuja, kahvia, ja teetä allasbaarissa klo 15.30–17.00. Jäätelöä lapsille allasbaarista lounas- ja päivällisaikaan.

Urheilu ja viihde
Spa on käytössä maksutta, mikäli palveluita ei ole etukäteen varattu maksaville asiakkaille. Päivä- ja iltaviihdeohjelmaa seitsemänä päivänä viikossa.

Lisätietoja
Ravintolan ja baarien aukioloajoista tiedotetaan hotelliin saavuttaessa. Osa aktiviteeteista maksuttomia vain määriteltyinä aikoina. Sisältö saattaa muuttua kauden aikana.

Palvelemme: Opas tavattavissa hotellissa kuutena päivänä viikossa

Oppaamme on tavattavissa hotellilla kuutena päivänä viikossa, jolloin voit kysyä mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös soittaa palvelupuhelimeemme klo 8-20. Samana aikana tekstiviestillä ja sähköpostilla lähetettyihin kysymyksiin vastaamme tunnin sisällä.

Lisäksi:

  • Tapaat oppaamme aina lentokentällä saapuessasi lomalle ja lähtiessäsi paluulennolle.
  • Kiireellisissä asioissa, esimerkiksi sairastapauksissa, tavoitat myös Finnmatkojen henkilökuntaa ympäri vuorokauden päivystävästä puhelimesta, jonka numeron saat saapuessasi lomakohteeseen.

Finnmatkojen paras ympäristövalinta

Monet pienet ja suuret yksityiskohdat tekevät Blue Starista hyvän valinnan sinulle, joka kannat huolta ympäristöstä. Hotelli on ympäristösertifioitu kansainvälisen ISO 14001 -standardin mukaisesti ja hotellissa pyritään jatkuvasti vähentämään hotellin vaikutuksia ympäristöön.

ISO 14001 on ympäristösertifioinneista arvostetuin ja käytetyin.  Haluttu ISO 14001 -sertifiointi osoittaa, että hotellissa täytetään monet ympäristön suojelun erikoisvaatimukset ja pysytään jatkuvasti ajan tasalla ympäristön hyväksi työskentelemisessä. Tätä kontrolloidaan vuosittain tehtävillä ulkopuolisilla ympäristötarkastuksilla.

ISO 14001 edellytysten lisäksi hotelli seuraa Finnmatkojen kestävän kehityksen suunnitelmaa, jonka tavoitteena on vähentää kemikaalien käyttöä, lajitella jätteet sekä aikanaan saavuttaa hotellissa hiilidioksidineutraalisuus.

Hotellin asiakkaana sinulla on mahdollisuus ympäristökuormituksen vähentämiseen. Ilmastointi kuluttaa paljon sähköä, joten käytä ilmastointia vain silloin, kun se on todella tarpeellista ja noudata ohjeistusta. Voit auttaa myös rajoittamalla jätteen määrää ja huolehtia sen päätymisestä oikein hotellin lajittelujärjestelmään. Hotellin henkilökunta sekä oppaamme kertovat mielellään lisää hotellin ympäristötyöskentelystä.


Esimerkkejä hotellin ilmasto- ja ympäristötoimenpiteistä:

  • Automaattinen valaistuksen sammuttaminen huoneesta poistuttaessa
  • Siirtyminen LED- tai matalaenergialamppuihin
  • Jätteiden lajittelu kierrätyksen tehostamiseksi
  • Koko hotellin henkilökunta saa säännöllisen koulutuksen ympäristöasioihin
  • Hotellilla on ympäristöjohtamisen järjestelmä, joka seuraa ympäristövaikutuksia
  • Päivittäinen kontrolli ja jatkuva sähkön-, veden- ja lämmönkulutuksen säätely
  • Korvataan fossiiliset, uusiutumattomat energialähteet (esim. öljy tai kaasu), uusiutuvilla energialähteillä (esim. aurinko ja tuuli)
  • Käytetään hyväksyttyjä puhdistusaineita ja mahdollisimman vähän kemikaaleja
  • Minimoidaan kloorin käyttöä altaissa ja korvataan se suolalla
  • Yksityiskohtaiset toimintasuunnitelmat ilmastoon ja ympäristöön kohdistuvien vaikutusten vähentämiseksi